امروز باز هم کلاس داشتم با استاد سیستم عامل -البته این ترم فقط 5 تا درس برام مونده -بازم ازش سوال پرسیدم اما این دفعه نه یکی نه دوتا حدودا هشت تا !!!بنده خدا بعد از تموم شدن کلاس چیزی حدود بیست دقیقه یا بیشتر ایستاد برای رفع اشکال های من
. الهی قربونش بشم . چقدر استاد ماهی دارم . فقط روم نمی شه بهش بگم
امروز یکی از هم کلاسی هام پای تخته اینو نوشته بود
دنیای بشکن زدن و لوس بازیه عروس و دوماد بازیه و ناموس بازیه
فروغ
بعدش تو فاصله ای که من و استاد داشتیم حرف می زدیم پسر های بلای کلاس رفتن پای تخته و اول اسم ساده دل و با سیاست رو بین دو تا مصرع نوشتن و از اونجایی که حرف اول فامیل با سیاست با حرف اول اسم ساده دل یکی هستش این دو تا رو در هم ادغام کردن و یک بار نوشتن .خلاصه آشفته بازاری بود امروز دانشگاه ما
استاد اصول وارد کلاس شد گفت :یه خانومی با من تماس گرفته و گفته کلاس سیستم عامل تشکیل نشده , بچه ها هم نیومدن شما هم نیاید!!!!!!!!!!!!!!!استاد با دانشگاه تماس گرفته که این چه وضعیه ؟ مسئولین دانشگاه گفتند همه حاضرند شما تشریف بیارین .حالا پیدا کنید خیانت کار را .من فکر می کنم همونی که به مامانش نمی گه که با دوس پسرش می ره این ور و اون ور و از وقت کلاسیش می زنه برای این کار باعث این آشوب بوده . امان از دست این بچه ها