امروز دوم محرم است
از همه کسایی که به دو پست قبلی جواب دادن متشکرم و همون جا نیز جوابی دادم
و ممنون از تمام کسایی که نظرشون رو در این رابطه گفتند و منو راهنمایی کردند و نوشته انوش که خیلی مفید بود و پیشنهاد می کنم همه حتی اونهایی که متاهل هستند نیز بخوننش
و آقا مهرداد عزیز بله من نامرد ( یعنی دختر هستم ) ولی سوالم اینه که مگه پسر ها چه جوری مینویسن و فرقشون با نوشته های دختر ها چیه ؟؟ آخه از وقتی که یادم میاید بیشتر دوستان من پسر بوده اند (البته نه دوست پسر با اون معنایی که فعلا تو جامعه مرسوم شده ) من دوستان دختر زیادی هم دارم ولی با پسرها سازگارترم واین شامل دوستانم تو همین دانشکده کوچیک نیز میشه و شاید یکی از دلایلی که من از تلفن خواهر همکلاسیم شکه شدم نیز همین بود
پ.ن 2
دیشب خواب دیدم ساده دل و باسیاست اومدن تو یه کلاسی که من توش تنها بودم و می خواستن منو اذیت کنن من به ساده دل گفتم در و باز کن اون نکرد من گفتم جیغ میکشم گفت بکش . هرچی جیغ کشیدم فایده نداشت تا این که از صدای جیغ خودم بیدار شدم
ساده دل آدم بدی نیست .نمی دونم چرا تو خواب منو انقدر ترسوند
پ.ن 3
جدا از کاری که دارم انجام می دم متاسفم اما مجبورم
قسمت هایی از این پست رو حذف کردم , شرمنده اما دلیلش برای خودم مهمه و بیشتر به خاطر همکلاسیمه تا خودم